Kategorije

OGLASNA PLOČA
NAJAVE / INFORMACIJE
ZANIMLJIVOSTI

AKTIVNOSTI

Božićni sajam u Medicinskoj školi Bjelovar

Nakon uspješnih radionica organizirali su Božićni humanitarni sajam sa svojim uradcima. Sva prikupljena sredstva učenici i djelatnici Škole namijenili su učenicima slabijeg imovinskog stanja

SVETI NIKOLA U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

U školskoj knjižnici 4. prosinca obilježili smo blagdan Svetog Nikole. Za najmlađe je svakako glavni događaj dolazak svetoga Nikole i uživanje u darovima. Za prigodni program pobrinuli su se učenici Medicinske škole, a kolega Tomislav Cug iz Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar i ovoga je puta savjesno i profesionalno odradio svoju ulogu sveca. Dodjelu darova mališanima organizirale su zajednički Medicinska, Ekonomska i birotehnička te Komercijalna i trgovačka škola Bjelovar.

PREDAVANJE O MIRKU SABOLOVIĆU

Mirko Sabolović jedan je od velikana hrvatske književnosti o kojem se malo govori i malo zna. Autor je velikog broja romana (Okupljanje, Ožiljci, Razmeđa, Jawohl, Kako sam postao lopov, Na istoku zapad, Vitezovi i štakori i Pardon, gospodo) te scenarija za film Hoću živjeti.

ŠKOLA GLAGOLJICE

Narod koji ne pamti svoje Jučer ne može projektirati svoje Sutra. Narod koji pokoljenjima u nasljedstvo – u kamenu, glini ili bronci – ne može upisati svoje Danas, nije povijesni narod.Tek poznavanje i korištenje slova (pismena) uvodi narod u povijest svijeta.
Frane Paro: Glagoljska početnica

Učenici Medicinske škole Bjelovar posjetili Volonterski centar i Psihološki centar TESA u Zagrebu

Psihološki centar TESA je udruga koja kontinuirano djeluje već 23 godine, pružajući psihološku pomoć i podršku zdravom razvoju građanima Zagreba i cijele Hrvatske. Usluge TESE su psihološka savjetovanja putem telefona, Interneta ili u živo, provedba psihoedukacija i akcija/projekata za preveniranje mentalnih problema.

PROJEKCIJA FILMA

23.studeni 2015. sudjelovanje učenika Medicinske škole Bjelovar u projektu Policijske uprave BBŽ „Živim život bez nasilja“

JAVNI POZIV ZA ORGANIZACIJU IZLETA




1 / 3 |  1 2 3 > 

Božićni sajam u Medicinskoj školi Bjelovar

Ispiši

Medicinska škola Bjelovar ›

Nakon uspješnih radionica organizirali su Božićni humanitarni sajam sa svojim uradcima. Sva prikupljena sredstva učenici i djelatnici Škole namijenili su učenicima slabijeg imovinskog stanja

Učenici Medicinske škole Bjelovar zajedno s voditeljicama Snježanom Pašalić, Emilijom Kovačević i Zorkom Renić izrađivali su čestitke, ukrase za bor, ukrasne bočice, šalove, nakit, magnetiće…

Nakon uspješnih radionica organizirali su Božićni humanitarni sajam sa svojim uradcima. Sva prikupljena sredstva učenici i djelatnici Škole namijenili su učenicima slabijeg imovinskog stanja.

To je aktivnost koju Medicinska škola Bjelovar već tradicionalno provodi, ne samo za božićne blagdane već i tijekom cijele školske godine. Učenici se rado uključuju u sve humanitarne aktivnosti i na taj način iskazuju empatiju prema svojim vršnjacima koji žive u težim materijalnim uvjetima.

Svake godine imamo sve više zainteresiranih učenika za ove radionice, jer učenici žele pokazati svoju kreativnost.

SVETI NIKOLA U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

Ispiši
nik1nik2nik3nik4nik5nik6nik7

Medicinska škola Bjelovar ›

U školskoj knjižnici 4. prosinca obilježili smo blagdan Svetog Nikole. Za najmlađe je svakako glavni događaj dolazak svetoga Nikole i uživanje u darovima. Za prigodni program pobrinuli su se učenici Medicinske škole, a kolega Tomislav Cug iz Komercijalne i trgovačke škole Bjelovar i ovoga je puta savjesno i profesionalno odradio svoju ulogu sveca. Dodjelu darova mališanima organizirale su zajednički Medicinska, Ekonomska i birotehnička te Komercijalna i trgovačka škola Bjelovar.

PREDAVANJE O MIRKU SABOLOVIĆU

Ispiši

Medicinska škola Bjelovar ›

Mirko Sabolović jedan je od velikana hrvatske književnosti o kojem se malo govori i malo zna. Autor je velikog broja romana (Okupljanje, Ožiljci, Razmeđa, Jawohl, Kako sam postao lopov, Na istoku zapad, Vitezovi i štakori i Pardon, gospodo) te scenarija za film Hoću živjeti.

Kritički pristup raznolikim temama, humoristički detalji, bogat izričaj, jednostavnost i narativnost stila glavne su odlike Sabolovićeva pisanja. Mirko Sabolović prije svega je zavičajni pisac, pisac Bjelovara i bilogorskih sela.
Svaki učenik naše županije trebao bi znati osnovne podatke o ovom književniku i pročitati i/ili pogledati film snimljen po njegovim romanima ili scenariju. Nadamo se da će nova kurikularna reforma više pažnje posvetiti upravo zavičajnom principu.
U želji da obilježimo obljetnicu rođenja i smrti pisca, te da upoznamo učenike Medicinske škole Bjelovar s radom Mirka Sabolovića, organizirali smo 4. prosinca 2015. predavanje. Gošća je bila voditeljica Zavičajne zbirke Narodne knjižnice „Petar Preradović“ Bjelovar – Tina Gatalica. Tina je ispričala toplu ljudsku priču o piscu ističući prije svega njegovo inzistiranje na moralnim principima i vrednotama. Osim već znanih činjenica o rodnom Pavlovcu i učiteljskom radu, predavanje je donijelo i niz novih detalja o ovom iznimnom čovjeku. Tina Gatalica ujedno je iskoristila prigodu i učenicima pokazala što sve mogu pronaći u Zavičajnoj zbirci naše gradske knjižnice i kako ju koristiti.
sab1sab2sab3sab4

ŠKOLA GLAGOLJICE

Ispiši
glagoljica1glagoljica2glagoljica3glagoljica4glagoljica5glagoljica6

Medicinska škola Bjelovar ›

Narod koji ne pamti svoje Jučer ne može projektirati svoje Sutra. Narod koji pokoljenjima u nasljedstvo – u kamenu, glini ili bronci – ne može upisati svoje Danas, nije povijesni narod.Tek poznavanje i korištenje slova (pismena) uvodi narod u povijest svijeta.
Frane Paro: Glagoljska početnica

Glagoljica je najstarije slavensko pismo. Postoje dvojbe o nastanku glagoljice, a najviše dokaza upućuje na teoriju da je otac glagoljice sveti Ćiril – pravim imenom Konstantin. Hrvati su glagoljicu prihvatili, razvijali i čuvali držeći je do danas znakom svojeg identiteta. Ne čude česti i brojni programi vezani uz glagoljicu. U Medicinskoj školi Bjelovar uz uobičajene sadržaje, koji su nastavnim planovima i programima propisani, svake školske godine se organiziraju dodatne radionice i predavanja vezana uz temu glagoljice.
Bjelovar je izvan glagoljaških krugova kako pisane, uklesane tako i tiskane baštine, ali imamo poznavatelja glagoljice, akademskog slikara-grafičara Krešimira Ivančeka.
Krešimir Ivanček diplomirao je na Akademiji likovnih umjetnosti u klasi prof. Frane Para. Ostvario je više zapaženih ciklusa u kojima se predstavio kao vrstan umjetnik, a dugi niz godina bavi se i primijenjenom grafikom. Impozantna je bibliografija objavljenih radova u kojima je suautor, autor ilustracija, naslovnica, grafički urednik ili priređivač. Prepoznatljivost njegova stila vidljiva je na idejnim rješenjima za logotipove ustanova, gradova, projekata, programa i slično, kao i na plakatima, kalendarima, publikacijama, brošurama, katalozima, pozivnicama… Nedovoljno je poznata činjenica da je Ivanček računalno pripremio treće izdanje poznate Glagoljske početnice prof. Frane Para.
Tijekom dvije radionice, koje je održao u Medicinskoj školi Bjelovar, akademski slikar Krešimir Ivanček učenicima je pokazao osnovne vještine pisanja glagoljice. Govorio je o teološkoj simbolici i geometrijskoj logici kruga, trokuta i četvorine koja se koristila u pisanju glagoljice. Riječ je bilo i o pisarskoj praksi i pisarskim alatima. Učenici su mogli doznati odgovore na pitanja kako pisati trskom ili guščjim perom, zašto su pisari koristili sljubljenice, suspenzije i kontrakcije. Kako se razvijalo pismo i jezik te brojne druge zanimljive podatke.
Na radionici su sudjelovali učenici Medicinske škole Bjelovar: Monika Matković, Mihaela Lukčić, Doris Jandroković, Ema Ludvig, Anamaria Jukić, Luka Pandurević, Luka Ivanović, Ljiljana Gavrić, Tamara Vasilj, Laura Meretaj, Meri Bengez, Nina Kafadar, Ivana Vlahović, Tamara Ježić, Ines Štefović, Rea Šimunić, Lorena Klarić, Marina Dedaj, Josipa Jozić, Arna Krčmar, Marina Matanović i Sara Ileković.

Učenici Medicinske škole Bjelovar posjetili Volonterski centar i Psihološki centar TESA u Zagrebu

Ispiši
medsk1 med2med3

Medicinska škola Bjelovar ›

Psihološki centar TESA je udruga koja kontinuirano djeluje već 23 godine, pružajući psihološku pomoć i podršku zdravom razvoju građanima Zagreba i cijele Hrvatske. Usluge TESE su psihološka savjetovanja putem telefona, Interneta ili u živo, provedba psihoedukacija i akcija/projekata za preveniranje mentalnih problema.

BJELOVAR Treći razredi zanimanja medicinska sestra opće njege – medicinski tehničar opće njege i zanimanja farmaceutski tehničar iz Medicinske škole Bjelovar, a u pratnji svojih voditeljica Željke Holjević, Nine Plažanin i Marine Pavić posjetili su 1. prosinca u okviru predmeta psihologija i etika Volonterski centar i Psihološki centar TESA u Zagrebu.

Odlaskom u Zagreb potaknuti smo jer naši učenici vrlo rado i aktivno sudjeluju u raznim volonterskim aktivnostima, pa smo htjeli vidjeti i čuti neke nove ideje za naš daljnji volonterski rad. Čuli smo tko su volonteri? Kako se postaje volonterka? Tko sve volontira?

Zakon o volonterstvu kaže da su volonteri i volonterke osobe koje dobrovoljno ulažu svoje osobno vrijeme, trud, znanja i vještine obavljajući usluge ili aktivnosti za dobrobit druge osobe ili za opću dobrobit, a pritom ne traže novčanu nagradu ili drugu imovinsku korist.

Nakon upoznavanja s volonterskim radom, čuli smo i učenice Škole za medicinske sestre Mlinarska i učenice Škole za medicinske sestre Vrapče koje unutar svojih škola imaju volonterske klubove i koje su nas upoznale s aktivnostima koje provode unutar svojih klubova. Nakon toga učenici su upoznali djelatnike Psihološkog centra Tesa i njihov rad.

Psihološki centar TESA je udruga koja kontinuirano djeluje već 23 godine, pružajući psihološku pomoć i podršku zdravom razvoju građanima Zagreba i cijele Hrvatske. Usluge TESE su psihološka savjetovanja putem telefona, Interneta ili u živo, provedba psihoedukacija i akcija/projekata za preveniranje mentalnih problema. Tesa osposobljava nastavnike u provođenju savjetodavnog razgovora, osobnog razvoja, vrši edukacije volontera, provodi programe prevencije nasilja među vršnjacima, program poticanja roditeljskih vještina itd.

Učenike su najviše zanimale teme vezane uz njihovu dob, s kojim problemima se javljaju mladi najčešće, da li su depresivni, ako da, zbog čega, javljaju li se i roditelji...Vjerujemo da će ova ekskurzija dati našim učenicima još veći poticaj za rad u humanitarnim aktivnostima te da će si osvijestiti da su njihovi problemi istovremeno i problemi drugih mladih ljudi te da su rješivi.

PROJEKCIJA FILMA

Ispiši
FILM1FILM2FILM3

Medicinska škola Bjelovar ›

23.studeni 2015. sudjelovanje učenika Medicinske škole Bjelovar u projektu Policijske uprave BBŽ „Živim život bez nasilja“

Učenici Medicinske škole Bjelovar , predstavnici u Vijeću učenika 1.i 2. razreda 23.studenog 2015. nazočili su u okviru projekta Policijske uprave Bjelovarsko-bilogorske županije „Živim život bez nasilja“ programu u organizaciji Policijske uprave Bjelovar.
Program se održao u bjelovarskom kinu , a sadržavao je nastup vokalnog ansambla Policijske uprave BBŽ Sveti Matej, osvrt ravnateljice OŠ Garešnica i njihovih učenika na provođenje projekta i na kraju projekcija filma „Živim život bez nasilja“ .
Iz Medicinske škole Bjelovar programu su nazočili sljedeći učenici : Lulić Luka (1.a), Kafadar Nina (1.b), Šegavac Filip (1.c), Marin Kozić (2.a), Andričević Ivona (2.b) , Toni Filipović (2.c) i Erika Bešlić (2.d).

Voditeljica učenika: Marina Pavić, prof.

JAVNI POZIV ZA ORGANIZACIJU IZLETA

Ispiši

Medicinska škola Bjelovar ›

obrazac_za_izlete_-_Senka_(2).docx

Obilježili smo Svjetski dan šećerne bolesti

Ispiši
S1S2S3S4S5S6S7S8S9S10S11S12S13S14

Medicinska škola Bjelovar ›

U školskoj je knjižnici u petak 13. studenog 2015. obilježen Svjetski dan šećerne bolesti.

U goste su nam došli učenici Medicinske škole Bjelovar: Barić Petar, Bekčec Ružica Stefani, Boltižar Amalija, Sorić Vanesa, Dominiković Petra, Gaši Ana, Horvatek Gabrijela, Ilić Vanja i Jovičić Nikolina u pratnji svoje profesorice Tine Jelić-Balta. Održali su kratko i poučno predavanje o simptomima i prevenciji šećerne bolesti. Naši su učenici saznali da je šećerna bolest vrlo opaka, te da iako ne boli, ubija. Saznali su i koji su najčešći simptomi šećerne bolesti, koje vrste te bolesti postoje te da se može spriječiti zdravim načinom života, dakle redovitom tjelovježbom i unosom zdrave i raznovrsne hrane u određenom postotku. Što znači konzumiranjem cjelozrnatih žitarica, povrća, voća i kvalitetnog mesa, a što manje šećera i masne hrane. Nakon predavanja su izmjerili zainteresiranim učenicima razinu šećera u krvi te zaključili (na našu sreću) da nam je svima razina šećera u dozvoljenim granicama. Zahvaljujemo gošćama iz Medicinske škole Bjelovar i radujemo se budućoj suradnji. Zahvaljujemo i knjižničarki Medicinske škole Bjelovar, Zorki Renić, koja nas je povezala i na taj način omogućila ovaj događaj.

Katarina Belančić Jurić

VREMENIK PISANJA PISMENIH ISPITA

Ispiši

Medicinska škola Bjelovar ›

siječanj_2016.docx
veljača.docx

Poziv za 29. sjednicu školskog odbora

Ispiši

Medicinska škola Bjelovar ›

29. sjednica

Predavanje u knjižnici

Ispiši

Medicinska škola Bjelovar ›

INFORMACIJE ZA RODITELJE

Ispiši

Medicinska škola Bjelovar ›

INFORMACIJE.docx

KALENDAR ŠKOLSKE GODINE 2015./2016.

Ispiši

Medicinska škola Bjelovar ›

Nastava počinje 7. rujna 2015. godine, a završava 10. lipnja 2016. godine:
prvo polugodište traje od 7. rujna 2015. godine do 23. prosinca 2015. godine
drugo polugodište traje od 11. siječnja 2016. godine do 10. lipnja 2016. godine, a za učenike završnih razreda srednje škole do 17. svibnja 2016. godine

Školski praznici:
- zimski praznici počinju 24. prosinca 2015. godine, a završavaju 8. siječnja 2016. godine
- proljetni praznici počinju 21. ožujka 2016. godine, a završavaju 25. ožujka 2016. godine
- ljetni praznici počinju 10. lipnja 2016. godine, osim za učenike koji polažu predmetni, razredni, popravni, dopunski, razlikovni ili neki drugi ispit, koji imaju završni rad ili ispite državne mature, za učenike u programima čiji se veći dio izvodi u obliku vježbi ili praktične nastave i za učenike koji u to vrijeme imaju stručnu praksu

NACRT PRAVILNIKA O KRITERIJIMA ZA IZRICANJE PEDAGOŠKIH MJERA

Ispiši

Medicinska škola Bjelovar ›

Otvoreno e-Savjetovanje o Prijedlogu Pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
24. lipnja 2015.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta otvorilo je e-Savjetovanje o Prijedlogu Pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera. Cilj i svrha e-Savjetovanja je prikupiti mišljenja zainteresirane javnosti o predloženom Pravilniku o kriterijima za izricanje pedagoških mjera.
Ministarstvo je tijekom travnja 2015. godine pristupilo izradi Nacrta prijedloga Pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera. O tome je otvoreno e-Savjetovanje koje će trajati od 24. lipnja 2015. do 27. srpnja 2015. godine.
Zainteresirana javnost može se uključiti u e-Savjetovanje na poveznici: https://esavjetovanja.gov.hr/Econ/MainScreen?EntityId=1470.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na temelju članka 86. stavka 3. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, broj 87/08., 86/09., 92/10., 105/10. – ispravak, 90/11., 16/12., 86/12., 94/13. i 152/14.), ministar znanosti, obrazovanja i sporta donosi

NACRT PRAVILNIKA
O KRITERIJIMA ZA IZRICANJE PEDAGOŠKIH MJERA
Članak 1.
(1) Ovim pravilnikom propisuju se kriteriji za izricanje pedagoških mjera učenicima osnovnih i srednjih škola.
(2) Pedagoške mjere izriču se zbog povrede dužnosti, neispunjavanja obveza, nasilničkog ponašanja i drugih neprimjerenih ponašanja (u daljnjem tekstu: povrede ponašanja).
(3) Pedagoške mjere za koje se utvrđuju kriteriji u:
a) osnovnoj školi su: opomena, ukor, strogi ukor i preseljenje u drugu školu,
b) srednjoj školi su: opomena, ukor, opomena pred isključenje i isključenje iz srednje škole.
(4) Izrazi koji se koriste u ovome pravilniku, a koji imaju rodno značenje, bez obzira na to jesu li korišteni u muškome ili ženskome rodu, obuhvaćaju na jednak način i muški i ženski rod.


Članak 2.
(1) Kriteriji na temelju kojih se izriče pedagoška mjera trebaju biti takvi da potaknu učenika na odustajanje od neprihvatljivih oblika ponašanja i usvajanje prihvatljivih oblika ponašanja, u skladu s pravilima i kućnim redom škole.
(2) Na početku svake školske godine razrednik je obvezan na satu razredne zajednice izvijestiti učenike, a na roditeljskome sastanku i roditelje/zakonske zastupnike učenika (u daljnjem tekstu: roditelje) o odredbama ovoga pravilnika.
Članak 3.
(1) Povrede ponašanja na temelju kojih se izriču pedagoške mjere iz članka 1. stavka 3. ovoga pravilnika podijeljene su s obzirom na težinu na četiri razine: lakše, teže, teške i osobito teške .
(2) Lakšim povredama ponašanja iz stavka 1. ovoga članka smatra se:
a) ometanje odgojno-obrazovnoga rada u školi ili izvan nje (npr. izazivanje nereda, stvaranje buke i zadržavanje u blizini učionica u kojima se izvodi odgojno-obrazovni rad, pričanje nakon usmene opomene učitelja, dovikivanje ili šetanje tijekom odgojno-obrazovnoga rada);
b) onečišćenje školskog prostora i okoliša (npr. bacanje smeća izvan koševa za otpatke);
c) oštećivanje imovine u prostorima u kojima se održava odgojno-obrazovni rad nanošenjem manje štete (npr. šaranje, urezivanje u namještaj);
d) nedopušteno korištenje informacijsko-komunikacijskih uređaja tijekom odgojno-obrazovnoga rada;
e) pomaganje ili poticanje ulaska neovlaštenih osoba u školski prostor;
f) poticanje drugih učenika na povredu dužnosti i neispunjavanje obveza;
g) uznemiravanje učenika ili radnika škole odnosno ponavljanje aktivnosti koja u druge osobe izaziva nelagodu i nakon što je osoba na to upozorena;
h) naguravanje, gađanje stvarima;
i) klađenje ili kockanje u prostorima gdje se održava odgojno-obrazovni rad.
(3) Težim povredama ponašanja iz stavka 1. ovoga članka smatra se:
a) ometanje odgojno-obrazovnoga rada u školi ili izvan škole na način da je onemogućeno njegovo daljnje izvođenje;
b) korištenje nedopuštenih izvora podataka u svrhu prepisivanja,
c) povreda dostojanstva druge osobe omalovažavanjem ili vrijeđanjem ili širenjem neistina i glasina o drugom učeniku ili radniku škole;
d) unošenje ili konzumiranje psiho-aktivnih sredstava u prostor u kojem se održava odgojno-obrazovni rad (droge, cigareta, alkohola i sličnih sredstava);
e) dovođenje neovlaštenih osoba koje su nanijele štetu osobama ili imovini u prostorima u kojima se održava odgojno-obrazovni rad;
f) uništavanje imovine nanošenjem veće štete u prostorima u kojima se održava odgojno-obrazovni rad;
g) prikrivanje nasilnih oblika ponašanja;
h) udaranje, sudjelovanje u tučnjavi i druga ponašanja koja mogu ugroziti sigurnost samog učenika ili druge osobe;
i) korištenje ili zlouporaba podataka drugog učenika iz pedagoške dokumentacije.

(4) Teškim povredama ponašanja iz stavka 1. ovoga članka smatra se:
a) izazivanje i poticanje nasilnog ponašanja (npr. prenošenje netočnih informacija koje su povod nasilnog ponašanja, skandiranje prije ili tijekom nasilnog ponašanja, snimanje događaja koji uključuje nasilno ponašanje i slična ponašanja);
b) krivotvorenje ispričnica ili ispravljenih pisanih radova učenika;
c) neovlašteno korištenje tuđih podataka za pristup elektroničkim bazama podataka škole bez njihove izmjene;
d) poticanje grupnoga govora mržnje;
e) krađa odnosno prisvajanje tuđe stvari ili uništavanje službene dokumentacije škole ili prisila (npr. iznuđivanje novca od drugog učenika);
f) unošenje oružja i opasnih predmeta u prostorima u kojima se održava odgojno-obrazovni rad.
(5) Osobito teškim povredama ponašanja iz stavka 1. ovoga članka smatra se:
a) krivotvorenje pisane i elektroničke službene dokumentacije škole;
b) objavljivanje materijala elektroničkim ili drugim putem, a koji za posljedicu imaju povredu ugleda, časti i dostojanstva druge osobe;
c) teška krađa odnosno krađa počinjena na opasan ili drzak način, obijanjem, provaljivanjem ili svladavanjem prepreka da se dođe do stvari;
d) ugrožavanje sigurnosti učenika ili radnika škole korištenjem oružja ili opasnih predmeta u prostorima u kojima se održava odgojno-obrazovni rad;
e) nasilno ponašanje (svako namjerno i ponavljano ponašanje kojemu je cilj emocionalna ili fizička povreda druge osobe).
Članak 4.
(1) Pedagoška mjera može se izreći i zbog neopravdanog izostanaka s nastave.
(2) Neopravdanim izostankom smatra se izostanak koji nije opravdao roditelj osobno ili za koju nije dostavljena liječnička ispričnica ili ispričnica nadležne institucije, odnosno ona koju nije potpisao roditelj i koja nije predana razredniku u roku od pet nastavnih dana od povratka učenika u školu.
(1) U postupku izricanja pedagoških mjera učitelji/nastavnici, stručni suradnici i ravnatelj (u daljnjem tekstu: odgojno-obrazovni radnici) dužni su voditi računa o dobi i psihofizičkom stanju te okolnostima koje utječu na razvoj učenika, kao i o uzrocima, značenju i učestalosti pojavljivanja nedopuštenih ponašanja.
(2) Prije izricanja mjere učeniku se mora omogućiti savjetovanje s odgojno-obrazovnim radnikom te pisano izjašnjavanje o činjenicama i okolnostima koje su važne za donošenje odluke o opravdanosti izricanja pedagoške mjere i odabiru odgovarajuće, a roditelj mora biti informiran o problemu, načinu prikupljanja informacija, prikupljenim informacijama koje su važne za donošenje odluke te o prijedlogu pedagoške mjere.
(3) Mjera se može izreći i bez izjašnjavanja učenika ako se učenik bez opravdanoga razloga i drugi put ne odazove pozivu razrednika ili druge ovlaštene osobe.
(4) Mjera se može izreći i bez informiranja roditelja ako se roditelj ne odazove službenome pisanom pozivu na razgovor.
Članak 6.
(1) Svako izricanje pedagoške mjere temelji se na pisanim službenim bilješkama odgojno-obrazovnih radnika škole, a ako je potrebno i na mišljenjima drugih nadležnih institucija.
(2) Prije izricanja pedagoške mjere odgojno-obrazovni radnici škole dužni su međusobno se konzultirati, kontaktirati roditelja učenika, a ako je potrebno mogu se konzultirati i sa školskim liječnikom, drugim stručnjakom ili nadležnim centrom za socijalnu skrb radi upoznavanja osobina i mogućnosti učenika te uklanjanja uzroka koji sprečavaju ili otežavaju njihov pravilan razvoj kako bi se ublažili rizični i pojačali zaštitni čimbenici u razvoju učenika.
(3) Obrazloženje izricanja pedagoške mjere mora biti jasno opisano tako da se točno može utvrditi mjesto, vrijeme i način na koji je došlo do povrede ponašanja i mora sadržati podatke o prethodno poduzetim preventivnim mjerama.
(4) Pedagoška mjera strogog ukora i preseljenja u drugu školu za učenika osnovne škole, odnosno opomena pred isključenje i isključenje iz škole za učenika srednje škole, ne može se izreći bez prethodne obavijesti uredu državne uprave u županiji odnosno Gradskom uredu Grada Zagreba nadležnom za obrazovanje i nadležnoj ustanovi socijalne skrbi, koji su dužni izvijestiti školu o poduzetim mjerama.
Članak 7.
(1) Pedagoška mjera opomene izriče se zbog ponovljenih lakših povreda iz članka 3. stavka 2. ovoga pravilnika ili u slučaju da je učenik neopravdano izostao od 1 do 1,5% nastavnih sati od ukupnoga broja sati u koje je trebao biti uključen tijekom nastavne godine.
(2) Pedagoška mjera ukora izriče se zbog težih povreda iz članka 3. stavka 3. ovoga pravilnika ili u slučaju da je učenik neopravdano izostao više od 1,5 do 2% nastavnih sati od ukupnoga broja sati u koje je trebao biti uključen tijekom nastavne godine.
(3) Pedagoška mjera strogog ukora za učenika osnovne škole, odnosno opomena pred isključenje za učenika srednje škole, izriče se zbog teških povreda iz članka 3. stavka 4. ovoga pravilnika ili u slučaju da je učenik neopravdano izostao više od 2 do 2,5% nastavnih sati od ukupnoga broja sati u koje je trebao biti uključen tijekom nastavne godine.
(4) Pedagoška mjera preseljenja u drugu školu za učenika osnovne škole, odnosno isključenje iz škole za učenika srednje škole, izriče se zbog osobito teških povreda iz članka 3. stavka 5. ovoga pravilnika ili u slučaju da je učenik neopravdano izostao više 2,5% nastavnih sati od ukupnoga broja sati u koje je trebao biti uključen tijekom nastavne godine.
Članak 8.
(1) Učeniku kojemu je već izrečena pedagoška mjera opomene ili ukora može se izreći ista pedagoška mjera u slučaju da se izriče na temelju drugih povreda ponašanja iz članka 3. stavka 2. ili 3. ovoga pravilnika.
(2) Učeniku kojemu je već izrečena jedna od pedagoških mjera iz članka 7. stavka 1., 2. ili 3. može se izreći teža mjera u slučaju ponavljanja povrede ponašanja za koju mu je već izrečena pedagoška mjera.
Članak 9.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u Narodnim novinama.

UDŽBENICI

Ispiši

Medicinska škola Bjelovar ›

udbenici.zip

Dodjela nagrada Fonda “Bože Tvrtković” učenicima, razredima i djelatnicima Medicinske škole Bjelovar

Ispiši
FOTO1FOTO2FOTO3

Medicinska škola Bjelovar ›

Fond "Boža Tvrtković" počeo je svojim djelovanjem 3.12.1990. na inicijativu dijela Centra za odgoj i usmjereno obrazovanje Bjelovar da bi godinu dana kasnije okupio i ostale srednje škole Bjelovara. Ciljevi Fonda su brojni, ali ono što je najvažnije jest poticanje i razvijanje stvaralaštva, kvalitete rada u školi, originalnosti, inovacija i kod učenika i kod njihovih predavača, Jedni bez drugih ionako ne bi uspjeli ostvarivati zadane ciljeve.

Nagrade se dodjeljuju u sljedećim kategorijama:

Godišnja nagrada za najbolje učenike
Godišnja nagrada za najbolji razredni odjel
Godišnja nagrada profesoru za iznimna postignuća u nastavi i struci
Priznanje za dugogodišnji rad u odgoju i obrazovanju

Ove godine Godišnju nagradu za najbolju učenicu Medicinske škole Bjelovar primila je Helena Butorac iz 5.a razreda,
Godišnju nagradu za najbolji razred naše škole primio je 3.a razrednice Zvjezdane Đopar.

Godišnju nagradu za humano djelo primio je razred 2.a razrednice Anamarije Ivanković. Godišnju nagradu profesoru za iznimna postignuća u nastavi i struci primila je školska psihologinja i profesorica psihologije Marina Pavić.

Priznanje za dugogodišnji rad u odgoju i obrazovanju primila je profesorica stručnih predmeta Ljubica Biondić.